Rondreis Sri Lanka 2010-2011

Bijna klaar voor vertrek

Eerste kerstdag en ik ga mijn reisblog doorsturen naar familieleden, vrienden en collega's. Ik hoop dat jullie ons zullen volgen en dat ik de gelegenheid heb jullie op de hoogte te houden. Van een vriend van Johan heb ik mooie en goede korte broeken en t-shirts gekregen om mee te nemen naar het Upakare Home. Bedankt Kasper en Oscar!Ook van Jet, Sam en Joy neem ik t-shirts mee. Bedankt meiden! Mijn koffer zit nubommetje vol. Gelukkig mogen we iets meer gewicht meenemen, tot 25 kilo. Nou, dat heb ik weer nodig. Ik kan het me nu niet permiteren om flink bij te betalen, dus de weegschaal staat staande bij.

Hans en Johan vertrekken morgen ochtend naar de sneeuw in Italië, daar kijken zij erg naar uit. Ik hoop dat de wegen een beetje goed te rijden zijn. Zo doen we alle drie weer wat we hetliefste doen.Wat een luxe toch. Ik besef hoe goed we het hebbenen dat we het kunnen delen met anderen.

Gisteravond heb ik een smsje van Sunethra ontvangen; ze hebben het kerstpakket dat ik heb gestuurd ontvangen en gisteravond (kerstavond) uitgepakt.Weer blij verrast! Dit is ook zo leuk om te doen en te laten weten dat je ze niet vergeet. Vorig jaar heb ik het ook gedaan en alleen de kerstkaart met muziek was altop. Onlangsontving ik de foto's van Sunethra van het ontvangen van deze kerstgroetjes. Twee jaar geleden had ze mij tot kerstman gebombardeerd; dit leek haar wel een leuke verrassing voor de kids. Het kerstman pak had ze van Zweedse donateurs gekregen, ik paste er wel in. Op de valreep kadootjegekocht (ze waren toe aan nieuwe bekers) en gezellig ingepakt. Het was zo leuk en gezellig. Dat was echt een bijzondere kerstavond (zie de foto's; kerst 2008)

Nog twee dagen thuis, ik zal me niet vervelen. Dinsdag brengt mijn lieve vriend Cees me naar Schiphol; bedankt Cees dat ik altijdeen beroep op je kan doen. Wanneer jullie dan weer iets lezen is een verrassing, ook voor mij. Ik wenseen ieder die dit leest nog hele fijne kerstdagen en om met de woorden van'onze' Pannindriya te spreken:

'is as special as the years gone by for you, and may it also bring along the fragrance of love and happiness that may linger on each day, each dawn'.

Reacties

Reacties

jorieke

nog even en dan vlieg je er weer van tussen, wat je zegt, het is een luxe om dit allemaal te mogen en kunnen doen.
Ze zullen daar ook weer heel blij zijn om jullie te zien, ik ben heel benieuwd vooral ook naar de reactie's van de kinderen daar.
Ik blijf op de hoogte en wacht af van waar je volgende verhaal komt!
Sita, geniet ervan en kom gezond weer terug!

jorieke

Pim

Dag Sita

Ik hoop dat je een hele mooie reis zult hebben.
Koen is op dit moment in Sri Lanka en is erg onder de indruk van het land.
Ik ga je volgen.

José

Nog één nachtje, op naar een indrukwekkende reis en ontmoetingen. Wat zal het fijn zijn om iedereen daar weer te ontmoeten. Ik wens je een mooie reis en kom gezond weer terug.

Vera kooy

Sita een goede reis en ik ga je volgen,op de laptop.
kus van mij.

Chantal

Hoi Sita,

Ik wil je een mooie reis toewensen. wat zal je weer een hoop indrukken op doen. Ik hoop dat het lukt om af en toe verslag uit te brengen.
Ik ben trots op je!
Tot in het nieuwe jaar!

Manon

Hoi Sita,
Wat een gave reis ga je weer ondernemen zeg! En dat met zo'n goed doel. Ik wens je heel veel plezier en heel weer thuis hoor!
Groetjes, Manon.

Marleen

Wat een indrukwekkende reis. Ik wens je heel veel plezier. Tot volgende week! Groetjes Marleen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!