Rondreis Sri Lanka 2010-2011

25-10 Naar Ella

Ella ligt in het groene zuidelijke gedeelte van Sri Lanka. We rijden van Kandy richting Nuwara Elya naar deze plaats. Samuel (mijn Franse buurman) gaat met ons mee. Siri heeft hem een mooi reis tip voorgesteld naar aanleiding van wat hij had verteld over zijn plannen. Een mooi alternatief zodat hij ook een Safari kan doen, met ons een mooi stuk van Sri Lanka kan zien en er was ook een overnachting geregeld in Tissamaharama….ja, laat Siri maar regelen. Het werd een mooie en gezellige rit. In Badulla is Samuel overgestapt op een lokale bus, omdat zijn eindbestemming nog iets verder weg was.

Aangekomen in het hotel in Ella, welke prachtig ligt, geniet ik even van het uitzicht met lekkere sandwiches. Maar al gauw trekt het helemaal dicht en voel ik mij opgesloten in een witte regenwolk. Maar ik heb nu even tijd mijn foto’s eens rustig te bekijken, dit verslagje te schrijven en wat te lezen.

Morgen gaan we naar Ethimale, naar de Tissapura Junior School. Helaas zijn de kinderen niet op school, het is een Boeddhistische feestdag en dan zijn de scholen dicht. Maar we kunnen wel langs komen om over de aanvraag te praten voor verbeteringen voor de school. We wachten hier al even op omdat de communicatie met een tussenpersoon gaat en dit niet echt opschiet (lekker Hollands ;-)) Nu ik toch zo’n leuke vakantie heb bedacht, hoop ik met een bezoek de aanvraag te bespoedigen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!