Rondreis Sri Lanka 2010-2011

28-10 Laatste berichtje vanuit Sri Lanka!

Voor de laatste keer dat ik mijn blog up-date, dit is het laatste berichtje vanuit Sri Lanka. Vanmorgen heb ik een totale lichaamsmassage ‘ondergaan’….geweldig. Speciale aandacht voor rug en knieën enals ik weer terug kom in SL ben ik 5 dagen ‘onder de pannen’ hier (speciale behandeling, volledige revisie).

Vanmorgen een rustige start, niets wat ‘moest’. Groente tuin van Siri bekeken en met zijn dochter gepraat die lunch aan het voorbereiden was. En toen dus bijna 3 uur onder de pannen bij de masseur.

Vanavond ga ik met de Fam. Silva mee naar de opening van een restaurant van vrienden. Een heerlijke laatste dag. Morgenochtend vertrekken we weer naar Colombo. Ik ga nog bij Sunethra langs en bij het Carmel Convent. Even kijken hoe het verder gaat lopen, zie het wel. Om 18.30 u moet ik op het vliegveld zijn. Ik vertrek om 21.30u weer naar het westen, dan zitten deze twee toffe weken er echt op.

Ik heb genoten en weer een stukje ervaring opgedaan, maar vooral mooie herinneringen in mijn rugzakje! Bedankt voor alle lieve en leuke reacties! Gezellig dat jullie met me mee hebben willen reizen. Ik kan jullie van harte aanbevelen dit land zelf eens te ervaren. Siri is een goede gids/chauffeur, heeft een fijn guest-haus en zeer comfortabele bus. Mocht je plannen hebben, laat het maar weten J !

“All that we are is the result of what we thought”

Buddha.

Reacties

Reacties

Irene

Wat een leuke berichte, daar heb je heeeeeeeel wat fijne herinneringen in je rugzakje :)
Nou een goeie thuis reis en weer ff wenne dan maar weer. Hier is het niet echt koud maar we lopen ook niet te puffe ;)
Liefs je schone zus Irene :*)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!