Rondreis Sri Lanka 2010-2011

Vrijdag 7 januari

Gisteravond nog een heel gezellige avond gehad met 4 van de zusters. We kregen allemaal een tasje met de kerstman erop en een cadeautje erin. Lydia en ik kregen allebei een satijnen nachtjapon. Voor mij een prachtige roze: Sam....ik moest aan je denken hoor....het wordt een erfstuk. We moesten deze natuurlijk gelijk even aan doen, dikke pret.

Vanmorgen afscheid genomen van de zusters. Ik heb het verblijf hier erg fijn gevonden, wat een lieve mensen!

En toen ging de rit verder naar Polonnaruwa. Het eerste stuk loopt parallel aan de zee. Bij Trikkandimandu ga je weer meer het binnenland in. Hier stond het water overal behoorlijk hoog, en stroomde het hier en daar over de weg. We hadden vandaag ook veel regen, maar de temperatuur is heerlijk.

Bij Polonnaruwa cultuur gesnoven en om 18.00 uur waren we bij ons hotel voor één nacht. Erg mooi hier in Hotel Giritale. Dus nu even heerlijk ontspanning. Morgen weer een dagje cultuur. Misschien weer de berg op in Sigiriya en naar de eerste koningsstad van Sri Lanka: Anuradhapura.