Rondreis Sri Lanka 2010-2011

Ik ben er!

Na een goede en comfortabele vlucht met Emiraten, vanmorgen om 8.45 uur aangekomen (Ned 5.15u). Ik werd opgehaald door Shalini, die ik ook al heel wat jaren ken. Ik zou in hetzelfde Hotel als in december verblijven, 1 nachtje, maar daar wilde Shalini niets van weten. Toch ook wel prettig en gezellig dat er iemand staat die je kent. Auto met chauffeur, dus wie doet je wat.

Een mooi en gezellig begin zo. Shalini vindt het reuze gezellig en heeft van alles te vertellen, ben weer helemaal op de hoogte van het wel en wee van de familie. Haar man komt morgen uit Australie, waar een zoon studeerd voor piloot (en dit gaat heel goed, dus paps en mams zijn heel trots), Kapilaspreek ik helaas niet. Maar wie weet kunnen we aan het eind nog iets afspreken, we zullen zien.

Shalini is vanavond met haar jongste zoon naar een afspraak die al stond, maar dit vind ik niet erg. Ik zit nu lekker in haar huis, achter de computer en kan even lekker alleen mijn gang gaan. Wat ik gewoon toch erg prettig vind

Wink

Morgen om 11.00 uzet Shalini me af bij Sunethra. Die twee kennen elkaar goed. Ikheb er zin in. Hoop wel dat ik lekker slaap, want daar is het na een nacht vliegen niet erg van gekomen. En het is hier warm!!!!Zweet, zweet, plak, plak...ik zal er maar snel aan moeten wennen. Vervelend he

Laughing

Reacties

Reacties

Tineke

Een fijne tijd gewenst, Sita. Zit een koele duik in zee af en toe er in? Groetjes, Tineke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!