Rondreis Sri Lanka 2010-2011

22-10 Naar Kandy

Vanmorgen om 8.00 uur richting Kandy. Een rit van ruim 5 uur, het was erg druk op de weg. Wel een hele mooie route, wat is er toch veel te zien! Ik laat mijn fototoestel maar in de tas, er is toch geen beginnen aan. Er is hier zoveel te fotograferen. Ik doe het met mijn hoofd en geniet van wat ik zie. Voor mij is zo een toer geen straf. Gewoon lekker zitten en genieten.

Ik overnacht in een eenvoudig, maar prachtig gelegen hotel. Schitterend uitzicht. Ik ontdek nu wel dat ik mijn usb-stick in de kamer heb laten liggen waar ik heb overnacht vannacht….ik kan hem niet vinden… Ik strooi steeds alles uit mijn bed waar ik mijn bezig ben, waarschijnlijk is dat kleine barrel tussen de 2 matrassen gevallen. Zucht… het was namelijk best handig.

Het is nu bijna 15.00u en ik neem even tijd voor mezelf. Morgen heb ik een afspraak bij de monnik Sanankara Thero, we worden er al vroeg verwacht, ik vermoed dat ik de zondagschool ga mee maken, net als Piet en Lydia in januari. Ik ben benieuwd.

Reacties

Reacties

Tineke

Wat een heerlijke reisverslagen Sita! Met de herinneringen die ik heb aan Sri Lanka vul ik e.e.a. in, en het is alsof ik meereis. Je maakt weer boeiende en liefdevolle momenten mee. Nog een goede reis verder.
Groetjes, Tineke

Rian Keijsers

Hoi Sita,
Leuk om al je verhalen te lezen. Een bijzondere reis met veel indrukken. Geniet ervan!

brigitte witteveen

hoi sita,
ik geniet van je verhalen en vooral om jezelf
zien te genieten van de mensen en de natuur,
bref van alles. laat ee tweede week net zo leuk
worden.
groetjes, brigitte

Marion

Hoi Sita,
Heel leuk om je ervaringen te lezen tijdens deze bijzondere reis. Heel veel succes en vooral verder gaan met genieten.
Groet, Marion

gerard

wat een fijne reis! Ik beleef het helemaal met je mee. Ik ben een beetje jaloers op je.

Groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!